دل نگاره های یک آدم

می نگارم بر برگ گاه گاهی بر آب آنچه در دل دارم

دل نگاره های یک آدم

می نگارم بر برگ گاه گاهی بر آب آنچه در دل دارم

روزهای آخر سال

پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۳۲ ب.ظ

این روزای آخر سال یه جورایی منو کلافه کرده فریاد هم دلتنگ مهربانو هستم و هم یه عالمه کار که باید انجامش بدم. بازار و خرید که کلا طرفش نرفتم چون واقعا نه وقتش رو داشتم نه حوصلش رو. مردد خلاصه منتظرم مهربانو بیاد و با هم بریم خرید خنده بیرون رفتن تنهایی اصلا لذتی نداره اونم بخوای بری خرید. این روزا کارم شده مطالعه، تحقیق، اسلاید و ... هم دوست دارم این کارو و هم گاهی وقتا حوصلش رو ندارم و کلافه میشم مردد انشالله آخر سالی بهتون خوش بگذره و کارای خوب خوب انجام بدید. لبخند

  • ۹۳/۱۲/۲۱
  • من خودم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
-->