دل نگاره های یک آدم

می نگارم بر برگ گاه گاهی بر آب آنچه در دل دارم

دل نگاره های یک آدم

می نگارم بر برگ گاه گاهی بر آب آنچه در دل دارم

من و اختراع

پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۵۹ ق.ظ

هفته پیش فرصتی پیش اومد تا توی یه رویداد بین المللی شرکت کنم البته این رویداد در ایران و شهر خودمون برگزار شد وگرنه کی حال داره بره اونور دنیا  زبان درازی خلاصه خدا طبق معمول یه نگاهی به ما کرد و طرحمون به عنوان یکی از سه طرح برتر انتخاب شد. ناگفته نماند که همینجوری هم شرکت نکرده بودم تا حدودی به طرحم و جدید بودنش اطمینان داشتم اما خوب به لطف خدا برگزیده شد. الانم چند روزیه که دارم کارای ثبتش رو انجام میدم و امیدوارم به امید خدا هر چه زودتر ثبت بشه و نتیجش رو ببینم. [آمین] در آینده از نتیجش خواهم نوشت لبخند فعلا برم کارای موندش رو تموم کنم آرام

مخترع

  • ۹۳/۱۲/۲۱
  • من خودم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
-->