دل نگاره های یک آدم

می نگارم بر برگ گاه گاهی بر آب آنچه در دل دارم

دل نگاره های یک آدم

می نگارم بر برگ گاه گاهی بر آب آنچه در دل دارم

شهید

جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۳۰ ب.ظ

امروز سالروز بزرگداشت شهداست. نمی دونم یه حس عجیبی نسبت به شهدا دارم. آدم هایی که اینقدر بزرگند که گاهی اوقات با حساب دودوتا چهار تای ما آدما کارشون جور درنمیاد. اما میخوام خیلی ساده بدون حاشیه بگم اینا خیلی مرد بودن که رفتن و مرد بودنشون رو به همه ثابت کردن. مرد بودن به صدا کلفت کردن نیست، مرد بودن به سبیل چنگیزی نیست مرد بودن رو باید از شهدا یاد گرفت. خانواده هاشون رو که میبینم از خودم خجالت میکشم. واقعا اونا برای ما چیکار کردن و ما برای خانواده هاشون چیکار کردیم. خدایا کمکم کن شرمنده شهدا نباشم. 

  • ۹۳/۱۲/۲۲
  • من خودم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
-->