دل نگاره های یک آدم

می نگارم بر برگ گاه گاهی بر آب آنچه در دل دارم

دل نگاره های یک آدم

می نگارم بر برگ گاه گاهی بر آب آنچه در دل دارم

خانه تکانی

جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۵۰ ب.ظ

امروز بالاخره وقت شد که یه دستی به سر و روی اتاقم بکشم. این روزا به دلیل مشغله زیاد وقت نشده بود به خانواده کمک کنم و در امر خطیر خانه تکانی اصطلاحاً دستی براشون تکون بدم. انصافاً خدا به خانوما اجر جزیل عنایت فرماید [آمین] خداییش تمیزکاری امری طاقت فرساست زبان درازی خلاصه الان که دارم این پست رو میزارم توی اتاقی نشستم که از تمیزی داره برق میزنه و این تمیزی هم حاصل دسترنج خود خودمه. چشمک انشالله این خدمت رسانی بی منت نصیب همه آقایون خانواده دوست بشه خنده

  • ۹۳/۱۲/۲۲
  • من خودم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
-->